Saturday, September 17, 2011

Story Of Mine.. Me Me Me.. A Half-Youth Half-Man Story..

aku tetiba ja teringat kt blog nie..
so secara ta rasminya aku langkah kanan msuk blog nie..

hmm,,
kali nie aku nk crita bnda penting sket.. (serius la kononnya) :-P

EX5 RED PKG - Release on 07-09-11

Honda EX5 kaler merah..
aku da jd pmilik moto nie..
aku kna lebih bertggungjwab la skrg..
aku kna jga moto nie..
n financial dya..
tengss PKG.. sbb aku da bole Moveable sbb ang,, Tengss derr!

aku asa bnda nie penting tp bab skrg aku nk pentingkan lg stu perkara..
sal idup aku..

aku asal nk crita sal seoran prmpuan yg aku knal bru2 nie..
nma pon bru knal..
so bru rapat la..
aku bole kata rapat dengan sekelip mata..
sbb kami rpat pon di **some text missing** .. hehe (utk tujuan security)
mgkin nie la hidup.. selalu bertemu dengan org..

aku da bnyak melalui perkara perit n manis msa aku dok blaja kt kolej..
tp nie mcm sprti sbuah jalan cerita yg bru.. its create a new story..
tetiba ja muncul.. its like a kind of new part of my life laaa..

~My Another Being A Half-Youth Half-Man Story~

Fizikal Kecik (mmg nmpak cam budak2..)
Rupa Comel Cute (suda2 nty dya perasan lebey2 lak)
Petah Bercakap.. (pndai mlawn) bgus la.. menegak keadilan..
Rajin..(mmg kja kna rajin la) hehe..
Mata.... (tang nie aku tkleyh cita.. aku lemah bab2 mata nie,,)
n last skli... aku suka sgt2 pgl dya Buncit!!
bkn sbb dya buncit.. tp aku ska pgl.. tu je..

(The Story of Mine)

aku ngn mkcik nie bek la sgt.. bkn aku yg bek..
mkcik tu yg bek..
aku ngn mkcik nie msti sabar.. sbb aku asa aku ta rugi bersabar ngn dya..
sabar pon dpt tambah aku pnya ketabahan hati.. sabar kan separuh dr Iman..
apa yg aku buat aku ta asa rugi.. sweet la kan? haha.. :-P
then.. aku suka tgk dya bercakap..
laju..
tp ntah la.. kol je.. otometik sora manja... I like.. haha
kami dok maintain la hubungan kami..
lebih dr kawan, sahabat yg rapat..
kongsi mcm2 crita..
aku suka bersama dya..
aku suka tgk gerak geri dya.. hehe
dya mcm pham apa yg aku nak..
dya suka tgk aku senyum.. so aku suka la senyum slalu..
Cenyhum Chaluu.. haha

Aku Percaya Kau Makcik!
Aku Taw Kau Pon Percaya Aku!

Aku nk tya.. bole dak kita still contact sampai bila2..
sbb aku nk tis situation, tis happiness to be continues..
aku nk kau hepy di sisi aku.. 
aku tknak kau dlm ksusahan..

Suka Duka kita bersama.. Msalah kau Msalah Aku jugak Makcik!!
Don't Make a Border Between Us..
Aku nk Kau Tahu Yg Aku Akan Ada Utk Kau.. Anyway Anytime..
Kita Akn Keep In Touch smpai bila2.. Trust Me Dear BuBu  :-)

Seriusly Hidup Ni Bnyak Kejutan..
Hari Ini Semalam n Esok..

Sblum2 nie aku besa gtaw..
Aku Suka2222 Lagu..
Lagu2 yg memberi semngat kpada aku..
Sbb Musik adalah penenang jiwa..
Mcm2 Lagu Aku dgr.. Aku Akn Still Mendgr..

Untuk Itu, Aku Akan Mendengar Lagu2 Menunggu DiKau Kembali Padaku..
BecozZz A Suprise Thing Waiting For U Dear..  :-)

from... BoBo_BiLLzZz_SuPeRMaNzZz

No comments:

Post a Comment