Tuesday, March 15, 2011

Why? Why Must Me? Why Must This??

Cintaku Tak Berdusta..
Tak Mengenal Ingkar..
Tak Kenal Nestapa..
Cintaku Hanya Indah..
Hanya Bahagia Untuk Selamanya..

Kenapa Mesti Lagu Ini?

Kenapa Ta Layan Lagu
**Aku Yang Lemah Tanpamu
**Aku Yang Rentang Karena
**Cinta Yang Telah Hilang Darimu
**Yang Mampu MenyanjungKu

K.. Tajuk Utama Skrg.. Knpa Msti Lagu Ini?

~ Bila Yang Tertulis Untukku
Adalah Yang Terbaik Untukmu ~

~Knpa Aku Tulis Nie?
^^ Aku Tulis Apa Yang Aku Rasa Nk Tulis ^^

Apa Yng Aku Rsa.. Setiap Lagu Mempunyai Jiwanya Yg Trsndiri..

Cntoh Spt : -
Lagu Negaraku~
= Penuh Semangat Kita Mnyanyi Kerna Hormat Taat Kpd Negara
Lagu Jiwang~
= Penuh Ngn Perasaan n Tarik Sora dr Ulu Perot kua abes.
Lagu Bethoven
= Mna da org Nyanyi lagu nie? hehe silap sdaa.. Nie MusiK Ja La

Rujuk Perkara Di Atas.. Semua Lagu Berjiwa
Apa Koran Rasa TTg Bnda nie? (opss.. sry a bit rude)

Sbb Apa Terkuar Tajuk Lagu nie?
Sbb Aku Slalu Mghayati Lgu Awan Nano - Hafiz
Entah La Koran Suka Ke Dak.. Tp Seyes Aku Suka~ I Like~!!
Sbb Apa?
1st : Vokal Dya mmg "A"
2nd : Setiap Perkataan Dya Ada Makna..
3rd : Kalu nk Nyanyi Lgu nie Kena Btul2 Feling. Aku Besa Try
4rd : Lgu Nie Cpt Aku Dpt tgkap Lirik Dya.. i mean memorize laaa :-)
~Cuba Koran Denga Seyes n Konfem Koran Akn Rasa.. Kalu Ikot Step :
Cuba Hayati Setiap Perkataan,
Cuba Mendalami Lagu tu,
Cuba Dengar Lgu Tu pkai headpon Full Volume.. hik999

Sungai Lui~ Spa Sukaa?? 
Mmg Terbaek sbb..
This Song Also Kind Of HeartFeeling Song
Mksudnya.. Hati Akn Cuba mgikut Rentak Dya..

Seyes Laa.. Koran Msti Piki Aku nie Jiwang Kn?
Kalu Tak tkpe.. Kalu Yaa.. 
Mmg Aku Jenis Jiwang Sket.. Tp Aku tk Geti Kua Kata2 Jiwang..
Aku Jenis Mnghayati Jiwang Itu.. Sensitif Tu Ada Sket.. Sbb
Sbb Sblum Nie Dlm Post Lpas2 Koran Psan Aku Nie Ska Meneliti..
Stiap Perkataan Msti Aku tulis Pelik2 Kan.. HuHu..
Besaa Der. Besaa Bro. Besaa Bhai..
Hehe..

Maybe Its Sounds Like Ridiculuos (Lucu)
Tp Kalu Koran Pasan.. Sesiapa Yg Mnghayati Sesuatu Lagu itu.
Dya Msti Pndai In Giving Opinion.
Cuba Tgk. Dya Pasti Denga Lagu n Mata Trtutp n Gerakgeri Mngikut rentak lagu tu..
Am I Right?

Aku Tataw la Nie Fact Or Fraud. Yg Aku Taw. Ini Adalah Aku.
Sbb Hati Ini Mnunggu Sesoran Yg Akn Mnerangi Hidup Dan
Jalan2 Ku Untuk Ke Menara Gading.
Amin~!!

....berSambunG

~BiLLzZz_EdiTorZzZ

4 comments:

  1. haahhaa...itam!!..hahaha...tul2..tiap lagu da jiwa dia sendri..owg kta soul...mst da penghayatan...bg ku ler..ku ni ssh nk hafal lrik skt law owg bg lirik tu bru ku leh hfl..law nk hfl bler dgr jer..ssh kit..xkuali...law ku tul2 suka lagu tu..mmg ku leh tngkap gak..hehehehe...cm bliz_syurga lebh menyayangi kamu...st12_saat terakhir..(law st12 smua ku suka...walaupon sora ku sdp g..hahaha)
    n bg ku ..kdg2 ku suka lagu tuu bb lirik dia jaaa..wlaupon penyanyi xdap mana pon...hampeh..p lirik mahsyuk..layan ler.....

    ReplyDelete
  2. perghh~! ha la.. taw tkpe.. tu yg aku suka sgt kaitkn hidup ngn musik.. sbb hidup kita pon ada rentak sma la ngn musik.. rentak berbeza mbawa hidup berbeza..

    ReplyDelete
  3. check out other song la..
    bila i nk rasa cinta i dgr lagu shoulder to cry on..
    bila i nk spirit i listen to i believe i can fly..
    n so on..use the song based on ur mood and feling..lagukn terapi!!!!!

    ReplyDelete
  4. ya ka??? ok la tu~ bebe nk denga ka ataw nk mghayati?? try mnghayati mksud2.. kalu bermadah2 kn kalu kita dapat selesaikn teka teki tu lg puas ati.. try ar.. tkpon denga "standing in the eyes of the world" kah22

    ReplyDelete