Saturday, March 19, 2011

Sedetik Lebih Selepas Selamanya..

Setiap Nafas Yang Dihembus.. continues


Setiap nafas yang dihembus.. Setiap degupan jantung..
Aku selalu memikirkanmu.. Dalam sedar dibuai angan..
Dalam tidur dan khayalan.. Aku selalu memikirkanmu..

Ternyata ku perlukan cinta.. Dari dirimu sayang..
Barulah terasa ku bernyawa..

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup.. Ku kan terus mencinta..
Sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal Masih Adanya Kamu..

Wow.. Credit pada Amir.. Kerna mnunjukkn erti sbenar lagu nie..
aku mula mnghayati lagu nie sbb amir gtaw..
Keh99..

Lagu Nie Asal Dr OST Hikayat Merong Mahawangsa..
Terbaek tul la Filem tuu~

Bermula Cerita Aku G Tgk Citer Hikayat Merong Mahawangsa..
mmg lmbt sket sbb da sminggu da kua citer nie.. hmm
petang kui 340 cmtu kami btolak g sna..
sna i means AS MALL..
ambik tiket luu..
pastu g ambik moto soran kawan nie..
aku bwak moto tuu..
nseb malang aku..
ujan lebat..
aku pon redah ujan tu..
sampai umah sewa aku..
basah lecun trok kowt..
smua bju aku bsah..
tp aku lex ja.. sbb besa jdi blum nie..
sabo jelah.. he99
then aku tuka bju kua blek..
nek keta bersama2 geng g tgk wyg..
LAMBAT~!!!
kami ter lambat sket sbb ta dpt parkin..
kami da sampai da..
ada soran adik nie tnggu dpan pintu..
nseb baek la adik tu tlg tnjuk arah tmpt duduk kami..
sbb mmg da gelap da..
citer pon da stat sda..
ok la citer tuu..

Terbaek la KRU mya team wat filem..
kagum ngn graphic dioran tu..
bunuh pon nmpak real.. terbaek dowh~
n satu lg nk tekankn di sini..
aku mula citer nie sbb lgu nie n scene cinta dya..
mendalam kowt,, ayat2 madah dya.. aku phm taw..
sbb tu yg terasa dlm.. aku mnghayati setiap dialoq..
mmg cekap Yusri KRU wat skrip..
Pas tu aku denga lgu nie..
sperti biasa full volume headpon..
ulang 7 kali..
perghhh~! koran try.. best dowhhhhh!
ari nie bg pengalaman kt aku..
da la kua ngn best fren aku..
bhagia ngn depa..
ari nie..
sbb g mkn td kat kdai fahrin ahmad
sdap aku ja pgl nma bdak tu fahrin ahmad..
bdak tu muka mirip ja tp aku pgl ja ikut ska aku..
pastu siap salam ngn dak tu lg.. keh99
geng2 aku dok kta aku gila la..
apa pon terbaek ari  nie... MEKASIH~!!
tengss doh En. AF n Cik. AS
Sya Syg Koran~ ♥ 

Sincerely From BiLLzZz_eDiTorZzZ
~
psst.. Anuar Zain.. Aku Mula Suka Lagu Dya. hehehehe. shhhhhh~!

No comments:

Post a Comment