Thursday, January 27, 2011

Wonderpet A.K.A. Domo-San

Paras Rupa : Bole Tahan.. Comei Gak


Ketinggian : Tinggi Bahu Aku Ja.. Kecik + Cute


Kelakuan : Suka Kelip2 Mata.. Suka Wat Mata Terbeliak (Nk tunjuk mata besar la tu).. Dya Suka Sgt Wat mulut herot dya tuu.. (wat mulut senget nmpak pipi chuby tu laa).. tp I Like~~... :-P


Umo : Lbih Kurang Umo Adek aku jaa


Tempat Tinggal : Tak jauh pon.. Dalam malaysia jgakk.. Slalu bley jmpa..


Speciality : Pandai Goda aku... hahahaha (joke2 sja baaa) Pandai Jga Ati Aku.. I Like~~


Asal Pgl Nma Wonderpet : Aku tya pendapat kat dya , dya jawab "Kita Nyanyi Lagu Wonderpet".. Tu yg melekat nma tu sampai ari nie..


Nma Domo-San?? : Aku Ska Tedy Domo tuu..(Ska Sgt22) Pastu Aku Tya dya.. Dya pon Ska.. Then Aku Bg Nma Dya Trus La Domo-San ( -San adalah panggilan utk prmpuan di jepun).. haha


HaiWan Feberet : Dya Ska Kucin.. Mmg Patut pon Sbb Muka Dya pon Lebih Kurang Jaaa.. :-P


Bill ?? : Aku Arr?? Aku Ska Katak! hahaha.. Pastu Aku Ska Kura-Kura.. Katak Kura-Kura.. Hahahahaha


Cmna Leyh Kenal : Takleyh Gtaw.. Kantoi Satg!! HuHuHuHu  :-P


Ucapan : Study LekLok Ea Wonderpet.. Abg Sentiasa Mendoakan Kejayaan U dan Harap2 U Hepi Slalu ♥   ADeK Abg ~ WOnDeRPet

No comments:

Post a Comment